К основному контенту

Дистанційне навчання

Група
Дисципліна
Задання для самостійного опрацювання
ВШ-21
Педагогіка
Тема: Вплив середовища на розвиток і формування особистості.
Завдання: підготувати повідомлення за темою
Тема: Розвиток і виховання.
Завдання: конспект
Тема: Діяльність як чинник розвитку особистості.
Завдання: підготувати повідомлення за темою
ВШ-31
Педагогіка
Тема: Трудове виховання. Мета і завдання трудового виховання школярів у сучасних умовах. Зміст, форми і методи трудового виховання дітей у початковій школі. Трудове виховання як основа народної педагогіки. Види дитячої праці й умови її ефективності у вихованні. Система трудового виховання. Профорієнтаційна робота. Методика організації різних видів трудової діяльності молодших школярів.
Завдання: конспект
Тема: Естетичне виховання. Поняття про естетику, естетичне виховання, естетичну культуру. Основні категорії естетичного виховання: естетичні ідеали,   естетичні смаки, естетичні цінності. Завдання естетичного виховання, його зв'язок з іншими напрямами виховання особистості. Принципи та система естетичного виховання школярів.
Засоби естетичного виховання. Шляхи естетичного виховання: виховання на уроках естетичного циклу та у позакласній роботі. В.О.Сухомлинський про естетичне виховання дітей засобами природи та мистецтва. Компоненти змісту естетичного виховання: естетична свідомість, естетичні почуття, досвід художньо-творчої діяльності. Естетичне виховання молодших школярів у сім’ї.
Завдання: конспект
Тема: Фізичне виховання. Завдання фізичного виховання. Класики-педагоги про роль фізичного виховання, засоби фізичного виховання. Система фізичного виховання, її елементи. Фізичне виховання у сім’ї.
Завдання: конспект
ВШ-41
Педагогіка
Просвітницька діяльність і педагогічні погляди Г.Сковороди і О. Духновича. Видатний вітчизняний педагог К.Д. Ушинський.
Завдання: конспект, підготувати повідомлення на тему: «Педагогічна спадщина К. Д. Ушинського»
Головні тенденції розвитку школи і педагогіки друга половина ХУІІІст. - початок ХХст.
Завдання: підготувати повідомлення
Школа і педагогіка України в період XX століття.
Завдання: конспект
Українські педагоги А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський.
Завдання: підготувати повідомлення на тему: «Педагогічна спадщина А.С. Макаренка», «Педагогічна спадщина В.О. Сумомлинський»
ВШ-31
Основи корекційної педагогіки (Дефектологія)
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату.
Завдання: практичне завдання
Тема: Психолого-педагогічна характеристика розумово відсталих дітей.
Завдання: конспект
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з розумово відсталими дітьми.
Завдання: практичне завдання
Ф-41
Основи педагогічної майстерності
Тема: Основи техніки саморегуляції. Способи створення робочого самопочуття. Аутогенне тренування. Складання програм самонавіювання.
Завдання: конспект та практичні завдання
Тема: Мовлення вчителя, його значення для професійно- педагогічної діяльності.
Завдання: конспект та практичні завдання
Тема: Основи техніки мовлення. Вправи на розвиток культури мовлення.
Завдання: конспект та практичні завдання

Завдання та матеріали для самостійного опрацювання можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive




06.04-10.04

Група
Дисципліна
Задання для самостійного опрацювання
ВШ-21
Педагогіка
Тема: Зарубіжні теорії розвитку особистості.
Завдання: скласти опорний конспект, підготувати повідомлення за темою
ВШ-31
Педагогіка
Тема: Моральне виховання.
Завдання: скласти опорний конспект, дати відповіді на запитання (письмово)
ВШ-41
Педагогіка
Тема 5. Школа, виховання і педагогічна думка в країнах Стародавнього Сходу, Греції і Риму.
Завдання: скласти опорний конспект
ВШ-31
Основи корекційної педагогіки (Дефектологія)
Тема: Психолого-педагогічна характеристика дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
Завдання: скласти опорний конспект
Ф-41
Основи педагогічної майстерності
Модульний контроль №1

Тема: Поняття про педагогічне спілкування. Функції педагогічного спілкування. Стилі педагогічного спілкування.
Завдання: скласти опорний конспект, практичні завдання


Завдання та матеріали для самостійного опрацювання можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive



13.04-24.04


Група
Дисципліна
Задання для самостійного опрацювання
ВШ-21
Педагогіка
Тема: Педагогічний процес як система і цілісне явище.
Завдання: конспект

Тема: Сутність і структура педагогічного процесу.
Завдання: конспект
ВШ-31
Педагогіка
Тема: Учитель – класний керівник. Завдання і напрями діяльності класного керівника. Психолого-педагогічні уміння класного керівника. Складові педагогічної майстерності вчителя. Основні завдання і функції класного керівника. Специфіка позанавчальної роботи класовода початкових класів.
Завдання: скласти опорний конспект

Тема: Виховання дітей у сім’ї. Поняття про сім’ю, сімейні стосунки, функції сім’ї. Типи сім’ї. Основні завдання родинного виховання. Вплив сім’ї на розвиток дитини. Стилі стосунків між батьками і дітьми. Зміст, методи та засоби сімейного виховання. Педагогічні умови успішного виховання дітей в сім’ї. Форми роботи з батьками. Методи вивчення сім’ї. Труднощі і недоліки виховання дітей у неблагополучних сім’ях.
Завдання: конспект
ВШ-41
Педагогіка
Тема: Розвиток школи, виховання і педагогічних ідей у середньовічній Європі в епоху Відродження і Реформації.
Завдання: скласти опорний конспект

Тема: Я.А. Коменський – засновник прогресивної педагогіки. Шкільництво, педагогічна думка і виховання в країнах Європи в XVII- XVIII ст.; в ХІХст..
Завдання: скласти конспект, підготувати повідомлення на тему «Педагогічна спадщина Я.А.Коменського»
ВШ-31
Основи корекційної педагогіки (Дефектологія)
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення.
Завдання: конспект, підібрати вправи для розвитку мовлення дітей молодшого шкільного віку

Тема: Психолого-педагогічна характеристика дітей з розладами спектру аутизму.
Завдання: конспект
Ф-41
Основи педагогічної майстерності
Тема: Аналіз ситуацій спілкування педагога з дітьми. Конфлікти у педагогічній взаємодії.
Завдання: конспект, аналіз педагогічних ситуацій

Тема: Майстерність переконання і навіювання. Вправи на аналіз переконуючих та навіюючих впливів вчителя та на розвиток вмінь здійснювати різні форми впливів на учнів.
Завдання: скласти опорний конспект, практичні завдання

Тема: Педагогічний такт вчителя. Аналіз ситуацій  та розв’язання задач по проблемі педагогічного такту.
Завдання: конспект, аналіз педагогічних ситуацій

Завдання та матеріали для самостійного опрацювання можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive


27.04-11.05

Група
Дисципліна
Задання для самостійного опрацювання
ВШ-21
Педагогіка
Тема: Закономірності і принципи педагогічного процесу.
Завдання: конспект

Тема: Технологія педагогічного процесу.
Завдання: конспект
ВШ-31
Педагогіка
Тема: Технологія виховання. Поняття про технологію виховання. Комплексний підхід.
Завдання: конспект

Модульний контроль
ВШ-41
Педагогіка
Тема: Головні тенденції розвитку школи і педагогіки зарубіжних країн у першій половині XX ст. Сучасні національні системи освіти в розвинених країнах світу.
Завдання: підготувати повідомлення на тему(на вибір): «Головні тенденції розвитку школи і педагогіки зарубіжних країн у першій половині XX ст.»; «Сучасні національні системи освіти в розвинених країнах світу».

Модульний контроль
ВШ-31
Основи корекційної педагогіки (Дефектологія)
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму.
Завдання: конспект

Модульний контроль
Ф-41
Основи педагогічної майстерності
Тема: Самовиховання у формуванні педагогічної майстерності. Аналіз програм самовиховання видатних людей. Складання програми самовдосконалення.
Завдання: конспект, скласти програму самовдосконалення.

Тема: Елементи акторської майстерності у педагогічній діяльності. Урок – театр одного актора.
Завдання: конспект, практичні завдання

Модульний контроль


Завдання та матеріали для самостійного опрацювання можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Мотивация студентов: 1. Если ты сейчас уснешь, то тебе, конечно, приснится твоя мечта. Если же вместо сна ты выберешь учебу, то ты  воплотишь свою мечту в жизнь . 2. Когда ты думаешь, что уже  слишком поздно , на самом деле, все  еще рано . 3. Мука учения всего лишь временная.  Мука незнания — вечна . 4. Учеба — это не время.  Учеба — это усилия . 5. Жизнь — это  не только учеба , но если ты не можешь пройти даже через эту ее часть, то на что ты, вообще, способен? 6. Напряжение и усилия  могут быть удовольствием . 7. Только тот, кто делает все раньше, только тот, кто прилагает усилия, по-настоящему сможет  насладиться своим успехом . 8. Во всем преуспеть дано не каждому. Но успех приходит только с  самосовершенствованием и решительностью . 9. Время летит. 10. Сегодняшние слюни станут завтрашними слезами. 11. Люди, которые вкладывают что-то в будущее —  реалисты . 12. Твоя зарплата прямо пропорциональна твоему уровню образования. 13. Сегодня никогда не повтор