Група
|
Дисципліна
|
Задання для самостійного опрацювання
|
ВШ-21
|
Педагогіка
|
Тема: Вплив середовища на розвиток і формування особистості.
Завдання: підготувати повідомлення за темою
|
Тема: Розвиток і виховання.
Завдання: конспект
| ||
Тема: Діяльність як чинник розвитку особистості.
Завдання: підготувати повідомлення за темою
| ||
ВШ-31
|
Педагогіка
|
Тема: Трудове виховання. Мета і завдання трудового виховання школярів у сучасних умовах. Зміст, форми і методи трудового виховання дітей у початковій школі. Трудове виховання як основа народної педагогіки. Види дитячої праці й умови її ефективності у вихованні. Система трудового виховання. Профорієнтаційна робота. Методика організації різних видів трудової діяльності молодших школярів.
Завдання: конспект
|
Тема: Естетичне виховання. Поняття про естетику, естетичне виховання, естетичну культуру. Основні категорії естетичного виховання: естетичні ідеали, естетичні смаки, естетичні цінності. Завдання естетичного виховання, його зв'язок з іншими напрямами виховання особистості. Принципи та система естетичного виховання школярів.
Засоби естетичного виховання. Шляхи естетичного виховання: виховання на уроках естетичного циклу та у позакласній роботі. В.О.Сухомлинський про естетичне виховання дітей засобами природи та мистецтва. Компоненти змісту естетичного виховання: естетична свідомість, естетичні почуття, досвід художньо-творчої діяльності. Естетичне виховання молодших школярів у сім’ї.
Завдання: конспект
| ||
Тема: Фізичне виховання. Завдання фізичного виховання. Класики-педагоги про роль фізичного виховання, засоби фізичного виховання. Система фізичного виховання, її елементи. Фізичне виховання у сім’ї.
Завдання: конспект
| ||
ВШ-41
|
Педагогіка
|
Просвітницька діяльність і педагогічні погляди Г.Сковороди і О. Духновича. Видатний вітчизняний педагог К.Д. Ушинський.
Завдання: конспект, підготувати повідомлення на тему: «Педагогічна спадщина К. Д. Ушинського»
|
Головні тенденції розвитку школи і педагогіки друга половина ХУІІІст. - початок ХХст.
Завдання: підготувати повідомлення
| ||
Школа і педагогіка України в період XX століття.
Завдання: конспект
| ||
Українські педагоги А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський.
Завдання: підготувати повідомлення на тему: «Педагогічна спадщина А.С. Макаренка», «Педагогічна спадщина В.О. Сумомлинський»
| ||
ВШ-31
|
Основи корекційної педагогіки (Дефектологія)
|
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату.
Завдання: практичне завдання
|
Тема: Психолого-педагогічна характеристика розумово відсталих дітей.
Завдання: конспект
| ||
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з розумово відсталими дітьми.
Завдання: практичне завдання
| ||
Ф-41
|
Основи педагогічної майстерності
|
Тема: Основи техніки саморегуляції. Способи створення робочого самопочуття. Аутогенне тренування. Складання програм самонавіювання.
Завдання: конспект та практичні завдання
|
Тема: Мовлення вчителя, його значення для професійно- педагогічної діяльності.
Завдання: конспект та практичні завдання
| ||
Тема: Основи техніки мовлення. Вправи на розвиток культури мовлення.
Завдання: конспект та практичні завдання
|
06.04-10.04
Група
|
Дисципліна
|
Задання для самостійного опрацювання
|
ВШ-21
|
Педагогіка
|
Тема: Зарубіжні теорії розвитку особистості.
Завдання: скласти опорний конспект, підготувати повідомлення за темою
|
ВШ-31
|
Педагогіка
|
Тема: Моральне виховання.
Завдання: скласти опорний конспект, дати відповіді на запитання (письмово)
|
ВШ-41
|
Педагогіка
|
Тема 5. Школа, виховання і педагогічна думка в країнах Стародавнього Сходу, Греції і Риму.
Завдання: скласти опорний конспект
|
ВШ-31
|
Основи корекційної педагогіки (Дефектологія)
|
Тема: Психолого-педагогічна характеристика дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
Завдання: скласти опорний конспект
|
Ф-41
|
Основи педагогічної майстерності
|
Модульний контроль №1
Тема: Поняття про педагогічне спілкування. Функції педагогічного спілкування. Стилі педагогічного спілкування.
Завдання: скласти опорний конспект, практичні завдання
|
Завдання та матеріали для самостійного опрацювання можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive
13.04-24.04
13.04-24.04
Група
|
Дисципліна
|
Задання для
самостійного опрацювання
|
ВШ-21
|
Педагогіка
|
Тема: Педагогічний процес як
система і цілісне явище.
Завдання: конспект
Тема: Сутність і
структура педагогічного процесу.
Завдання: конспект
|
ВШ-31
|
Педагогіка
|
Тема: Учитель – класний керівник. Завдання і
напрями діяльності класного керівника. Психолого-педагогічні уміння класного
керівника. Складові педагогічної майстерності вчителя. Основні завдання і
функції класного керівника. Специфіка позанавчальної роботи класовода
початкових класів.
Завдання: скласти опорний конспект
Тема: Виховання дітей у сім’ї. Поняття про сім’ю, сімейні
стосунки, функції сім’ї. Типи сім’ї. Основні завдання родинного виховання. Вплив сім’ї на
розвиток дитини. Стилі стосунків між батьками і дітьми. Зміст, методи та
засоби сімейного виховання. Педагогічні умови успішного виховання дітей в
сім’ї. Форми роботи з батьками. Методи вивчення сім’ї. Труднощі і недоліки
виховання дітей у неблагополучних сім’ях.
Завдання: конспект
|
ВШ-41
|
Педагогіка
|
Тема: Розвиток школи, виховання і педагогічних ідей у
середньовічній Європі в епоху Відродження і Реформації.
Завдання: скласти опорний конспект
Тема: Я.А. Коменський
– засновник прогресивної педагогіки. Шкільництво,
педагогічна думка і виховання в країнах Європи в XVII- XVIII ст.; в ХІХст..
Завдання: скласти конспект,
підготувати повідомлення на тему «Педагогічна спадщина Я.А.Коменського»
|
ВШ-31
|
Основи корекційної педагогіки
(Дефектологія)
|
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з тяжкими
порушеннями мовлення.
Завдання: конспект, підібрати вправи для розвитку
мовлення дітей молодшого шкільного віку
Тема: Психолого-педагогічна
характеристика дітей з розладами спектру аутизму.
Завдання: конспект
|
Ф-41
|
Основи педагогічної майстерності
|
Тема:
Аналіз ситуацій спілкування педагога з дітьми. Конфлікти у педагогічній
взаємодії.
Завдання: конспект, аналіз
педагогічних ситуацій
Тема: Майстерність переконання і
навіювання. Вправи на аналіз переконуючих та навіюючих впливів вчителя та на
розвиток вмінь здійснювати різні форми впливів на учнів.
Завдання: скласти опорний конспект, практичні завдання
Тема: Педагогічний такт вчителя. Аналіз ситуацій та розв’язання задач по проблемі
педагогічного такту.
Завдання: конспект, аналіз
педагогічних ситуацій
|
Завдання та матеріали для самостійного опрацювання можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive
27.04-11.05
27.04-11.05
Група
|
Дисципліна
|
Задання для
самостійного опрацювання
|
ВШ-21
|
Педагогіка
|
Тема: Закономірності і принципи
педагогічного процесу.
Завдання: конспект
Тема: Технологія
педагогічного процесу.
Завдання: конспект
|
ВШ-31
|
Педагогіка
|
Тема: Технологія виховання. Поняття про
технологію виховання. Комплексний підхід.
Завдання: конспект
Модульний контроль
|
ВШ-41
|
Педагогіка
|
Тема: Головні тенденції розвитку школи і педагогіки
зарубіжних країн у першій половині XX ст. Сучасні
національні системи освіти в розвинених країнах світу.
Завдання: підготувати повідомлення на тему(на вибір): «Головні
тенденції розвитку школи і педагогіки зарубіжних країн у першій половині XX ст.»; «Сучасні
національні системи освіти в розвинених країнах світу».
Модульний контроль
|
ВШ-31
|
Основи корекційної педагогіки
(Дефектологія)
|
Тема: Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з розладами
спектру аутизму.
Завдання: конспект
Модульний контроль
|
Ф-41
|
Основи педагогічної майстерності
|
Тема: Самовиховання
у формуванні педагогічної майстерності. Аналіз програм самовиховання видатних
людей. Складання програми самовдосконалення.
Завдання: конспект, скласти
програму самовдосконалення.
Тема: Елементи акторської майстерності у педагогічній
діяльності. Урок – театр одного актора.
Завдання: конспект, практичні завдання
Модульний контроль
|
Завдання та матеріали для самостійного опрацювання можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/drive/my-drive
Комментарии
Отправить комментарий